پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119310
فرهاد مجيدي بلد نيست روي صندلي بنشيند!
تاریخ انتشار : 1393/07/30 10:58:51
نمایش : 1246
يک مسئول رده بالاي وزارت ورزش گفت: «مجيدي و نيمکت استقلال و تيم ملي؟ شوخي مي کنيد، اين آقا بلد نيست روي صندلي بنشيند!»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي که با گذشت بيش از ۲۴ ساعت از حضور پر سروصداي فرهاد مجيدي در برنامه تلويزيوني ۹۰ مي گذرد، در فضاي فوتبال بحث اين چهره محبوب و حضور او در پربيننده ترين برنامه تلويزيون همچنان داغ است.


مردم درباره حرف هاي فرهاد که خيلي چيزها را تکذيب کرد و به عادل فردوسي پور پريد، ديدگاه دوگانه اي دارند. عده اي مي گويند مجيدي مقابل فردوسي پور برنده شد و گروهي هم او را بازنده برنامه عادل مي نامند.


در اين ميان اما موضع گيري برخي مسئولان تصميم گيرنده ورزش خيلي جالب و البته عجيب است. آنها از دست مجيدي و نحوه رفتار و گفتار او در برنامه ۹۰ شاکي هستند.


يکي از منابع آگاه مي گفت که ديروز يکي از مسئولان رده بالاي وزارت ورزش با استناد به آنچه در برنامه عادل ديده بود، در خصوص فرهاد مجيدي گفت: «اين آقا مدعي بود بايد روي نيمکت تيم ملي يا استقلال به عنوان مربي بنشيند و دستيار کي روش در تيم ملي يا سرمربي استقلال باشد؟ اين بنده خدا هنوز نحوه درست نشستن روي صندلي يک برنامه تلويزيوني را بلد نيست، آن وقت چگونه مي خواهد روي نيمکت مربيگري بنشيند؟!»


همچنين ديروز يکي از مسئولان فدراسيون فوتبال هم که دوست نداشت نامش فاش شود، گفت: «مجيدي از يک طرف مي گويد من استعدادياب باشگاه اسپانيول در خاورميانه هستم و از طرف ديگر مي گويد جهانبخش را نمي شناسم. استعداديابي که مهم ترين و مطرح ترين استعداد حال حاضر فوتبال خاورميانه را نمي شناسد همان بهتر که اصلا در فوتبال نباشد!»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html